ENERGETYKA, RYNEK ENERGII - CIRE.pl - energetyka zaczyna dzień od CIREOdbiorcy na rynku energii
Właścicielem portalu jest ARE S.A.
ARE S.A.

SZUKAJ:



PANEL LOGOWANIA

X
Portal CIRE.PL wykorzystuje mechanizm plików cookies. Jeśli nie chcesz, aby nasz serwer zapisywał na Twoim urządzeniu pliki cookies, zablokuj ich stosowanie w swojej przeglądarce. Szczegóły.


SPONSOR SERWISU
ZPUE SA


KONTAKT




SERWIS INFORMACYJNY CIRE 24

Enea otwiera stacjonarne Biura Obsługi Klienta
14.05.2020r. 12:44

W najbliższy poniedziałek, 18 maja Enea otworzy wszystkie 32 Biura Obsługi Klienta (BOK-i). Dla bezpieczeństwo klientów i pracowników, obsługiwani będą klienci, którzy wcześniej zarezerwują swoją wizytę na stronie internetowej spółki. Spółka cały czas zachęca, by korzystać ze zdalnych kanałów kontaktu.
Enea podkreśla, że wszystkie Biura Obsługi Klienta Enei zostały wyposażone w środki ochrony osobistej dla klientów i pracowników. Zainstalowane zostały specjalne przezroczyste elementy przy stanowiskach obsługowych oddzielające klienta od pracownika, których zadaniem jest zapewnienie bezpiecznych warunków. Dodatkowo pracownicy zostali wyposażeni w przyłbice, a stanowiska pracy będą co godzinę dezynfekowane. Do dyspozycji klientów i pracowników będą także płyny do dezynfekcji rąk.

Spółka zaznacza, że ze względów bezpieczeństwa, w sytuacji trwającej pandemii, do BOK-ów Enei przyjmowani będą tylko klienci, którzy wcześniej na taką wizytę umówili się za pośrednictwem formularza na stronie www.enea.pl, do której to formy rezerwacji spółka zachęca, lub telefonicznie poprzez infolinię 611 111 111. W trosce o bezpieczeństwo Enea prosi klientów by przychodzili pojedynczo. Biura Obsługi Klienta czynne będą od poniedziałku do piątku od godziny 8.00 do 16.00, natomiast te znajdujące się w galeriach handlowych - w godzinach ich pracy.

Enea zapowiada, że w stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta będą realizowane tylko sprawy związane z umowami, ofertami i sprawami technicznymi. Jednocześnie spółka podkreśla, że szybsze zrealizowanie sprawy możliwe będzie, gdy klient będzie posiadać, jeśli to możliwe, już wcześniej wypełnione potrzebne wnioski, które można znaleźć na stronie internetowej Enei. Spółka zaznacza przy tym, że warto również wcześniej sprawdzić, czy danej sprawy nie uda się załatwić zdalnymi kanałami kontaktu z Eneą. Spółka przypomina, ze w czasie, kiedy BOK-i były zamknięte, zdalnie pomogła ponad trzystu tysiącom klientów. Przez ten czas zawierano umowy, przepisywano liczniki i udzielano informacji w wielu innych sprawach związanych z energią elektryczną.
Enea nadal zachęca do korzystania ze zdalnego kanału kontaktu, jakim jest Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Enea przygotowała krótki film z instrukcją jak zarejestrować się i pierwszy raz zalogować do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. To część serii krótkich materiałów wideo dotyczących obsługi e-BOK-a Enei:

Odc. 1: Rejestracja do systemu e-BOK oraz pierwsze logowanie

Odc. 2: Logowanie do serwisu e-BOK oraz najważniejsze funkcjonalności

DODAJ KOMENTARZ
Redakcja portalu CIRE informuje, że publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu CIRE. Redakcja portalu CIRE nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Przesłanie komentarza oznacza akceptację Regulaminu umieszczania komentarzy do informacji i materiałów publikowanych w portalu CIRE.PL
Ewentualne opóźnienie w pojawianiu się wpisanych komentarzy wynika z technicznych uwarunkowań funkcjonowania portalu. szczegóły...

Podpis:


Poinformuj mnie o nowych komentarzach w tym temacie




cire
©2002-2020
Agencja Rynku Energii S.A.
mobilne cire
IT BCE